A citi, a vorbi, a asculta sau a scrie într-o limbă străină?

A citi, a vorbi, a asculta sau a scrie într-o limbă străină?

Dacă aveţi înclinaţii artistice către scris sau literatură, acest lucru poate fi un factor important pentru învăţarea unei limbi străine. Majoritatea învaţă o limbă străină doar pentru a fi capabili să comunice în acea limbă. Se pare că scopul studiului unei limbi străine este, în general, unul practic, pentru job sau pentru dezvoltarea şi îmbunătăţirea personală.

Cititul într-o limbă străină este de obicei pe locul doi după vorbit. Scrisul nu pare a fi o prioritate, cu toate că acesta ne dezvoltă şi abilităţile de vorbire în limba respectivă. De fapt, dacă ne concentrăm asupra vorbitului, cititului sau ascultării unei limbi vom avea rezultate limitate. Totuşi, scrisul în limba străină trebuie să aibă un caracter personal, chiar dacă aplică reguli gramaticale ascultate şi repetate.

Atunci când vorbim sau scriem îndeplinim cam aceleaşi funcţii de compoziţie şi formare a unui mesaj mental sau scris, iar acest lucru devine util în studiul limbii. Înainte de a enunţa un mesaj îl vorbim ca un monolog interior. Acest proces se dublează atunci când vorbim în altă limbă.

Astfel, scrisul are reale beneficii atunci când studiem o limbă străină, mai ales dacă păstrăm un jurnal în acea limbă. Această metodă este una mai profundă, deoarece se creează o legătură personală între ceea ce notăm despre noi în jurnal şi modul sau limba în care notăm acele lucruri. Concomitent, putem urmări şi progresul personal sau eventualele probleme care trebuie abordate.

Dacă sunteţi pregătiţi de studiu găsiţi un program care îmbină vorbitul, cititul şi scrisul acelei limbi. Veţi descoperi că învăţaţi mai repede şi că fiecare lecţie este relevantă.

By | 2018-01-03T11:07:47+00:00 decembrie 6th, 2016|Articole|0 Comments