Cum putem avea o conduită ideală la lucru?

Cum putem avea o conduită ideală la lucru?

Fie că sunteţi angajat sau angajator, trebuie să aveți o anume conduită în activitatea profesională. Există numeroase situaţii de lucru în care, dacă acest aspect este absent sau defectuos, mai multe părţi implicate pot fi serios afectate.

Pentru evitarea acestor situaţii trebuie să fim conştienţi de câteva valori general valabile: profesionalismul, respectul reciproc, dedicarea, determinarea, răspunderea, modestia şi stabilitatea.

Toate aceste aspecte se pot aplica, desigur, şi în cazul traducătorului. Ca în orice domeniu, profesionalismul vine pe primul loc. Acesta implică totul, de la ţinută şi vocabular până la relaţiile cu partenerii de lucru. Respectul este o valoare omniprezentă în societatea actuală, aşa că la lucru este cu atât mai util. Trataţi cu respect pe toată lumea şi îl veţi primi înapoi. Contactul cu partenerii sau cu clienţii trebuie permanent ancorat în acest aspect.

Indiferent de dificultatea sarcinilor de îndeplinit sau de propriile preferinţe de lucru trebuie să afişaţi dedicare față de activitatea dumneavoastră. Vă asiguraţi, astfel, clienţi mulţumiţi. Corelată cu această idee este şi determinarea de a duce la bun sfârşit orice proiect început. Dați dovadă de pasiune în orice moment al activităţii pe care o susţineţi şi veţi avea succes. Cuvinte ca suficient sau aproape nu trebuie să devină niciodată atribute ale muncii dumneavoastră.

Nu trebuie să neglijaţi nici acele momente în care, cu sau fără voia dumneavoastră, lucrurile nu merg strălucit. Nu ezitaţi să vă asumaţi răspunderea unui eventual eşec. Greşelile maturizează conduita în câmpul muncii şi nu trebuie niciodată ascunse. Cu toate că proiectul dumneavoastră a pus unele probleme, aţi dus la bun sfârşit activitatea. Nu ar fi rău să prezentaţi cu modestie rezultatele dumneavoastră clientului. În acest mod vă afişaţi latura mai umană şi mai accesibilă în faţa clientului, asigurându-vă că se întoarce şi altă dată.

În final, stabilitatea solidifică relaţiile de lucru cu clienţii, care vă ştiu şi vă recomandă datorită conduitei impecabile pe care o aveţi la muncă.

By | 2018-01-03T11:39:24+00:00 ianuarie 19th, 2017|Articole|0 Comments