De ce să ne personalizăm obiectele?

De ce să ne personalizăm obiectele?

A existat o perioadă, prin anii ’90, când imprimarea obiectelor de vestimentație se adresa exclusiv firmelor mari sau companiilor care promovau, astfel, produse de top cu bugete pe măsură. Dar trecerea anilor a făcut ca cererea de obiecte personalizate să crească, acestea devenind astfel mult mai accesibile publicului larg care poate apela la un asemenea serviciu pentru personalizarea chiar și a unui singur obiect vestimentar.

Se pare că obiectul preferat de publicul larg pentru a fi imprimat rămâne banalul tricou, pe care oricine îl poate transforma, cu o sumă modică, într-o piesă vestimentară care să spună ceva despre posesor sau chiar capabilă să le vorbească celorlalți în numele purtătorului (așa cum face prezentatorul TV Andi Moisescu prin tricourile sale imprimate).

Anul 2017 este unul care pune, în principal, accent pe aspectul individual, personalizat al fiecărei persoane. De aceea, oamenii se înconjoară acum de obiecte personalizate, folosesc tapete imprimate cu mesaje pozitive, căni cu texte antistres sau tablouri miniaturale cu mesaje motivaţionale. Pare a fi un an în care, mai mult ca niciodată, oamenii au nevoie să vadă, oriunde și-ar arunca privirea, mesaje care să le bucure inima, să-i încurajeze, să-i ajute să facă faţă stresului cotidian.

De asemenea, companiile par a trece prin acelaşi trend de personalizare nu doar a obiectelor de lucru ale angajaţilor, ci şi a cadourilor oferite acestora sau a mobilierului birourilor. Este cert faptul că orice angajat va lucra cu mai mult spor dacă este înconjurat de obiecte cu masaj haios, vesel sau motivaţional. Totodată, un obiect colorat, poate chiar în culoarea anului 2017 – greenny (un verde crud, aşa cum îl regăsim în natură), care să fie şi imprimat cu un mesaj pozitiv, va avea un efect revitalizant şi motivant asupra oricărui angajat.

Astfel, orice angajator ar trebui să ia în calcul tendința anului 2017 dacă acesta îi poate aduce o creştere a productivităţii sau măcar o schimbare pozitivă în gândirea angajaţilor şi în lupta acestora contra stresului profesional. Personalizarea obiectelor prin imprimarea unor mesaje motivaţionale poate aduce un suflu nou firmei!

By | 2018-01-05T09:38:31+00:00 iunie 22nd, 2017|Articole|0 Comments