Traducători, fiți organizați!

Traducători, fiți organizați!

În fiecare zi sunteți agasați de o multitudine de task-uri pe care trebuie să le rezolvați urgent. Pe lângă aceste obligații profesionale, familia își cere și ea timpul ei. De aceea trebuie să fiți organizați!

O mare parte a zilei o petreceți la locul de muncă, așa că organizarea trebuie să pornească de la biroul la care lucrați. Acest lucru nu presupune doar un birou curat, ci unul gândit și aranjat astfel încât să fiți cât mai productivi. E posibil să nu aveți cu adevărat nevoie de toate lucrurile pe care le țineți pe masa de lucru. Sarcini vechi de lucru, cabluri și alte hârtii pot fi depozitate într-un sertar la care ajungeți cel mai greu. Aveți grijă să puneți în sertarul cel mai apropiat lucrurile pe care le folosiți cel mai des.

Următoarea etapă este organizarea servietei de lucru. Încercați să nu păstrați obiecte inutile, hârtii din contractele încheiate, sarcini de lucru rezolvate, alimente sau sticle. Acestea vor îngreuna căutarea obiectelor necesare: telefon, bani, cărți de credit, agendă. Gențile mai mici și cu mai multe compartimente sunt mai practice deoarece nu pot fi încărcate cu obiecte inutile și vor păstra o oarecare ordine între lucrurile profesionale și cele personale.

Ca lucrul să fie cât mai eficient, calculatorul personal / laptop-ul / tableta trebuie să fie bine organizat/ã. Prima impresie este dată întotdeauna de cât de bine este organizat desktop-ul computerului. Cel mai bine este să păstrați pe desktop numai acele foldere în care lucrați, iar pe cele vechi să le mutați pentru a nu fi distrat de o multitudine de foldere în momentul în care deschideți calculatorul. Dezordinea obosește și scade randamentul și capacitatea de concentrare. Dacă nu vă puteți organiza singuri, puteți apela la aplicații ce vă pot aranja desktop-ul (Hazel, Belvedere) sau vă pot sorta documentele (DropIt, Dropbox, Evernote).

Deoarece petreceți mult timp online când realizați anumite sarcini de lucru, trebuie să fiți precauți deoarece mediul online vă poate distrage atenția prin numeroasele rețele de socializare. E posibil ca viața profesională să vă solicite prezența pe anumite site-uri de socializare, cu toate acestea nimănui nu-i convine să fie permanent întrerupt din realizarea unei sarcini de lucru pentru a posta constant pe site-urile de socializare. De aceea, pe Facebook puteți folosi opțiunea Schedule Post pentru a vă asigura că nu pierdeți timpul și pentru a vă stabili zilnic un interval orar în care verificați noutățile.

Ca atare, faceți ordine pe biroul de lucru, în calculatorul de serviciu și chiar în mediul online dacă doriți să scăpați de stresul zilnic și să fiți cu adevărat productivi.

By | 2018-01-05T08:27:39+00:00 martie 30th, 2017|Articole|0 Comments