Vă așteptăm într-un mediu tânăr și profesionist de lucru, de dezvoltare personală și profesională, în cadrul celei mai bune echipe de traducători din țară!

 

  • ACCOUNT MANAGER & NEW BUSINESS REPRESENTATIVE

Descrierea jobului

Căutăm o persoană motivată, ambițioasă care să reprezinte ACED în relația cu partenerii săi externi cât și interni.

Responsabilități:
– Este principala persoană de contact între companie și partenerii săi,
– Asigură buna desfășurare a proiectelor de la primirea acestora până la livrare,
– Identifică și contactează potențiali clienți online și telefonic din țară și străinătate, stabilind eventuale întâlniri cu aceștia,
– Se implica activ în promovarea serviciilor companiei și în dezvoltarea portofoliului de clienți,
– Întocmește ofertele referitoare la serviciile companiei solicitate de clienți, le negociază și le repartizează departamentului de producție,
– Participă activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative,
– Participă la târguri, conferințe, expoziții etc. în țară sau străinătate.

CERINȚE:

– O persoană deschisă, pozitivă, energică și carismatică orientată către dorința de perfecționare și autodepășire
– Abilități de comunicare, atenție la detalii, acuratețe în exprimare
– Cunoașterea pachetului MS Office;
– Cunoașterea avansată a limbii engleze scris/vorbit și a limbii române
– Seriozitate, profesionalism și spirit de echipă
– Experiența în vânzări și în relații cu clienți constituie avantaj

 

  • TRADUCĂTOR GERMANĂ

 

RESPONSABILITĂȚI:

  • Traducerea și adaptarea textelor din limba germană în limba română.
  • Traducerea și adaptarea textelor din limba română in limba germană.

CERINȚE:

–     Cunoașterea excelentă a limbii germane și a limbii române;

–     Experiența de lucru în domeniul traducerilor constituie un avantaj, în special în segmentul traducerilor tehnice;

–      Seriozitate, responsabilitate;

–      Capacitate de adaptare la noi cerințe, dorință de perfecționare și autodepășire;

–      Nivel avansat de operare PC;

–      Atenție la detalii, acuratețe în exprimare, rigurozitate, profesionalism, spirit de echipă;

–      Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj.

 

 

  • PROOFREADER

 

RESPONSABILITATE:

Adaptarea textelor traduse în limba română din punct de vedere terminologic și lingvistic.

CERINȚE:
–      Cunoașterea excelentă a limbii române;

–      Cunoașterea limbii engleze (franceză sau germană);
–      Experiența de lucru în traduceri constituie un avantaj, în special în domeniul traducerilor tehnice;
–     Seriozitate și responsabilitate;
–     Capacitate de învățare a lucrurilor noi, de adaptare la noi cerințe, dorință de perfecționare și autodepășire;
–     Nivel avansat de operare PC;
–     Atenție la detalii și acuratețe în exprimare;

–     Profesionalism și spirit de echipă.

 

 

  • ASISTENT VÂNZĂRI

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Identificarea și contactarea clienților potențiali, telefonic, online sau door-to-door
  • Implicarea activă în promovarea serviciilor companiei
  • Crearea bazelor de date de clienți și actualizarea permanentă a acestora
  • Participarea la târguri, conferințe, expoziții etc.

 

CERINȚE

  • Abilități de comunicare
  • Cunoașterea limbii engleze (limba germană constituie un avantaj)
  • Cunoașterea pachetului MS Office
  • Persoană carismatică, energică și cu orientare către rezultate excelente
  • Experiența în domeniul vânzării de servicii constituie un avantaj

 

Va asteptam CV-urile pe adresa de e-mail : office@aced.ro