Vă așteptăm într-un mediu tânăr și profesionist de lucru, de dezvoltare personală și profesională, în cadrul celei mai bune echipe de traducători din țară!
- ACCOUNT MANAGER & NEW BUSINESS REPRESENTATIVE
Descrierea jobului
Căutăm o persoană motivată, ambițioasă care să reprezinte ACED în relația cu partenerii săi externi cât și interni.
Responsabilități:
– Este principala persoană de contact între companie și partenerii săi,
– Asigură buna desfășurare a proiectelor de la primirea acestora până la livrare,
– Identifică și contactează potențiali clienți online și telefonic din țară și străinătate, stabilind eventuale întâlniri cu aceștia,
– Se implica activ în promovarea serviciilor companiei și în dezvoltarea portofoliului de clienți,
– Întocmește ofertele referitoare la serviciile companiei solicitate de clienți, le negociază și le repartizează departamentului de producție,
– Participă activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative,
– Participă la târguri, conferințe, expoziții etc. în țară sau străinătate.
CERINȚE:
– O persoană deschisă, pozitivă, energică și carismatică orientată către dorința de perfecționare și autodepășire
– Abilități de comunicare, atenție la detalii, acuratețe în exprimare
– Cunoașterea pachetului MS Office;
– Cunoașterea avansată a limbii engleze scris/vorbit și a limbii române
– Seriozitate, profesionalism și spirit de echipă
– Experiența în vânzări și în relații cu clienți constituie avantaj
- TRADUCĂTOR GERMANĂ
RESPONSABILITĂȚI:
- Traducerea și adaptarea textelor din limba germană în limba română.
- Traducerea și adaptarea textelor din limba română in limba germană.
CERINȚE:
– Cunoașterea excelentă a limbii germane și a limbii române;
– Experiența de lucru în domeniul traducerilor constituie un avantaj, în special în segmentul traducerilor tehnice;
– Seriozitate, responsabilitate;
– Capacitate de adaptare la noi cerințe, dorință de perfecționare și autodepășire;
– Nivel avansat de operare PC;
– Atenție la detalii, acuratețe în exprimare, rigurozitate, profesionalism, spirit de echipă;
– Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj.
- PROOFREADER
RESPONSABILITATE:
Adaptarea textelor traduse în limba română din punct de vedere terminologic și lingvistic.
CERINȚE:
– Cunoașterea excelentă a limbii române;
– Cunoașterea limbii engleze (franceză sau germană);
– Experiența de lucru în traduceri constituie un avantaj, în special în domeniul traducerilor tehnice;
– Seriozitate și responsabilitate;
– Capacitate de învățare a lucrurilor noi, de adaptare la noi cerințe, dorință de perfecționare și autodepășire;
– Nivel avansat de operare PC;
– Atenție la detalii și acuratețe în exprimare;
– Profesionalism și spirit de echipă.
- ASISTENT VÂNZĂRI
RESPONSABILITĂȚI
- Identificarea și contactarea clienților potențiali, telefonic, online sau door-to-door
- Implicarea activă în promovarea serviciilor companiei
- Crearea bazelor de date de clienți și actualizarea permanentă a acestora
- Participarea la târguri, conferințe, expoziții etc.
CERINȚE
- Abilități de comunicare
- Cunoașterea limbii engleze (limba germană constituie un avantaj)
- Cunoașterea pachetului MS Office
- Persoană carismatică, energică și cu orientare către rezultate excelente
- Experiența în domeniul vânzării de servicii constituie un avantaj
Va asteptam CV-urile pe adresa de e-mail : office@aced.ro