Directorii de companii şi social media

Directorii de companii şi social media

Despre platformele social media se emit tot felul de teorii astăzi, bazate pe fapte ştiinţifice sau nu. În ceea ce priveşte lumea business, directorii de companii ar trebui să dezvolte o strategie inteligentă despre cum, ce şi unde să posteze. Cei mai mulţi cred că Facebook şi LinkedIn sunt cele mai indicate platforme, conform unui studiu realizat de Smart Insight în 2017. Dar Snapchat şi Instagram se potrivesc mai bine din punct de vedere vizual.

Pentru început, compania trebuie să îşi construiască o prezenţă socială în mass-media, pentru ca mai apoi să identifice publicul, preferinţele, comportamentele, categoriile de vârstă vizate şi ce tip de platforme social media li se potriveşte mai bine.

Pasul doi este să deveniţi concişi, la obiect. Asiguraţi-vă că strategia de leadership se leagă de strategia de social media a companiei, înainte să creaţi conţinut on-line. Elaboraţi o strategie de postare on-line şi respectaţi această strategie. Directorii de companii trebuie să fie conştienţi că, atât timp cât sunt on-line, îşi reprezintă compania. Linia dintre profesional şi personal este destul de neclară, aşa că este necesară o atenţie sporită la toate acţiunile on-line din partea directorilor de companii.

Pasul trei este să nu neglijaţi ideea de postare. Rezervaţi-vă timp suficient zilnic pentru activitatea social media. Răspundeţi eventualilor clienţi cât de des puteţi, fără să exageraţi însă. Totodată, cea mai indicată persoană să se ocupe de contul dumneavoastră social media sunteţi chiar dumneavoastră. Vă veţi asigura astfel că obţineţi ceea ce doriţi, cum doriţi şi când doriţi de la platforma respectivă. Chiar dacă aveţi o echipă de PR responsabilă de aceste lucruri, este indicat să o supravegheaţi îndeaproape.

Următorul pas este să nu vă concentraţi doar pe profit din vânzări. Evitaţi să fiţi agresivi atunci când vă promovaţi produsul, pentru că deranjează. Decât să vă  promovaţi, mai bine faceţi conversaţie cu urmăritorii dumneavoastră. Veţi obţine astfel autenticitatea dorită. Nu oferiţi informaţia despre produs decât dacă vi se iveşte ocazia în conversaţie. Şi atunci când postaţi ceva ce nu aţi intenţionat, singura soluţie este să vă asumaţi greşeala, fără să daţi vina pe platformă sau pe altcineva.

Iar în final, nu uitaţi că faptele vorbesc mai mult decât cuvintele!

By |2018-09-17T06:59:11+00:00septembrie 17th, 2018|Articole|0 Comments