Succesul timpuriu sau redresarea după eşec?

Succesul timpuriu sau redresarea după eşec?

Unele afaceri de succes au în spate o multitudine de statistici şocante. De exemplu, poate aţi aflat că 50% dintre afacerile de tip start-up eşuează după 5 ani sau că doar una din cinci întreprinderi, indiferent de dimensiune, supravieţuieşte primului an de funcţionare.

Iată trei modalităţi utile de a rămâne pe drumul cel bun:

  1. Păstraţi-vă scopul iniţial. Pentru unii antreprenori, afacerea este corelată cu personalitatea și dispoziția lor. Astfel, dacă apare eşecul în afacere, acesta se va reflecta în imaginea de sine şi în moralul antreprenorului. Odată atinse obiectivele propuse, unii antreprenori se concentrează asupra veniturilor lunare ale companiei. Poate ar fi mai bine să efectuaţi un sondaj printre clienţi pentru a descoperi ce îmbunătăţiri şi-ar dori să aduceţi produsului vândut de dumneavoastră. După aceasta, puteţi adăuga la acele produse îmbunătăţite un plan de abonament cu preţ mai ridicat pentru acea versiune a produsului vândut. Veţi obţine mai mulţi bani folosind un traseu diferit şi mai bun.
  2. Când nu banii sunt scopul imediat, mulţi antreprenori pot lua decizii defectuoase. Astfel, în primul an, un antreprenor de succes poate primi oferte de vânzare importante. Acesta le poate accepta sau refuza şi aici apare diferenţa între o persoană dispusă să aştepte succesul şi una impulsivă. Deciziile asupra imaginii companiei, produselor, angajaţilor etc. sunt cele care vă asigură succesul pe termen lung. De aceea, este important ca astfel de decizii să fie bine gândite şi proiectate în planul dorinţelor pe termen lung.
  3. Studiaţi concurenţa ca nu cumva în timp să rămâneţi în urmă. Când succesul apare timpuriu, puteţi fi tentat să vă relaxaţi. Acest moment va fi oportun pentru concurenţă. Modul în care arată produsul sau serviciul dumneavoastră trebuie să evolueze constant pentru a avea succes pe pieţele mereu în schimbare. Dacă firma are specific tehnic, tehnologic, IT sau juridic, atunci trebuie păstrată constant legătura cu tot ce e nou, căci aceste domenii sunt permanent în schimbare. Problemele clienţilor nu trebuie neglijate, iar caracteristicile produselor sau serviciilor trebuie să aducă soluţii la acestea.

Doar astfel vă veţi bucura de succes pe termen lung în afacerea pe care o conduceţi.

By |2018-09-10T11:26:37+00:00septembrie 10th, 2018|Articole|0 Comments