Tips pentru afaceri online

Tips pentru afaceri online

În zona afacerilor online se evoluează rapid iar pentru a avea succes trebuie să fii mereu conectat cu clienții. A avea un site cu câteva produse puse la vânzare nu este suficient. Trebuie folosite anumite tehnici pentru a dobândi vizitatori, posibili clienți, pe care să îi faci să aibă încredere în site, care să revină și altă dată și care să te recomande altor persoane. Iată câteva sugestii referitoare la afacerile online:

  1. Pentru început, identifică și setează nișa pe care activezi. După ce a accesat site-ul tău, clientul petrece maxim 10 secunde scanând superficial. Așa că asigură-te că mesajul pe care îl transmiți este consistent, relevant pentru ce vinzi. Acoperă nu numai site-ul, ci și blogul și social media. Indiferent de ce vinzi diferențiază-te de ceilalți.
  2. Nu ezita să te folosești de tehnologie. Deși uneori este o adevărată bătaie de cap, tehnologia este un factor esențial pentru succes și pentru a eficientiza munca. Îți permite consolidarea unor sarcini diverse și concentrarea asupra producției.
  3. Nu uita de concurență. Afacerile de succes își cunosc atât atuurile, cât și slăbiciunile, prin comparație cu ceilalți. Documentează-te ce vând, care sunt prețurile, adresele web și reputația lor. Ca în orice domeniu este important să îți cunoști concurența pentru a găsi modalități prin care să atragi clienții. În cazul afacerilor online, unde concurența este și mai acerbă, trebuie să fii prezent pe canalele folosite de ceilalți și să folosești cuvintele cheie potrivite pentru afacerea ta.
  4. Construiește-ți o reputație online. Publică doar conținut excelent și distribuie-l pe blog. Nu îți transforma blogul într-o platformă de vânzare de produse, ci oferă răspunsuri relevante la întrebări. Verifică recenziile oferite de clienți și comentează eventualele plângeri. Construiește-ți un set de linii directoare pentru social media, astfel încât clienții să poată reacționa online, demonstrând că ești eficace, proactiv, și că îți pasă de problemele clienților care te critică.
  5. Ține-ți promisiunea oferită. Dacă ai promis că produsele ajung într-o dată anume, asigură-te că acest lucru se întâmplă. Clienților le place să vadă că îți pasă de fericirea lor.
  6. Nu în ultimul rând, nu uita să fii perseverent. Cei mai mulți își doresc succes peste noapte, semn că le lipsește perseverența, un element – cheie în lumea afacerilor. Rămâi consecvent, axat pe obiective pe termen scurt, dar și pe termen lung. Nu te poți aștepta la succes decât poate după 3 ani, așa că înarmează-te cu răbdare.
By | 2018-04-13T09:15:31+00:00 aprilie 13th, 2018|Articole|0 Comments