Comunicarea socială – bază pentru învăţarea unei limbi străine
Se consideră, în mod eronat, că persoanele timide deţin abilități cognitive superioare ce le ajută să deprindă mult mai uşor o limbă nouă. Tot un mit este şi faptul că [...]
Se consideră, în mod eronat, că persoanele timide deţin abilități cognitive superioare ce le ajută să deprindă mult mai uşor o limbă nouă. Tot un mit este şi faptul că [...]
În lumea afacerilor succesul nu este o ştiinţă exactă. Nu s-a inventat încă o reţetă care să poată garanta succesul. Cu toate acestea, putem observa astăzi cum folosirea unei metode [...]
Sarcasmul este, în multe limbi ale lumii, o figură de stil care exprimă ridicolul, isteţimea, necăjirea cuiva, cu un scop anume. Sarcasmul poate fi dedus, de obicei, din intonaţiile vocii [...]
Știm cu toții că lumea afacerilor se bazează pe folosirea artei persuasiunii, căci clienții sau colaboratorii trebuie convinși. De fapt, arta persuasiunii este o combinație dinamică și reușită între mai [...]
În lumea afacerilor, angajații și angajatorii fac foarte des această ,,greșeală”. Aceasta reprezintă o amenințare la adresa eficienței oricărui lider, dar și la adresa succesului organizației. Ca lider într-o companie, [...]
Conform teoriei lui Howard Gardner, pe care am dezvoltat-o amplu într-un articol anterior, oamenii pot da dovadă de folosirea dominantă a unui anumit tip de inteligență: muzicală, corporal-chinestezică, logico-matematică, lingvistică, [...]
Nu există sfaturi universal valabile pentru a transforma un tânăr care tocmai a terminat studiile sau un om de vârstă mijlocie care a fost toată viața angajat într-un antreprenor de [...]
Este un lucru deja cunoscut și luat mereu în calcul faptul că lumea afacerilor este dură și nu oricine poate să reușească. De aceea, dacă vă aflați în situația în [...]
De cele mai multe ori, angajatorii sunt presați de timp, de dorința de a convinge sau dominați de propria stare emoțională descurajantă. De aceea, ei pun în practică un automatism [...]
Atunci când vorbim despre organizaţia din care facem parte, spunem că este ,,a noastră”, spunem că suntem ,,noi, cei de la firma X”. Dar cine este acest noi şi cum [...]